Nästan klar design

Just nu har jag gjort "grojjobbet" sen ska vissa saker finslipas och så ska vi ta nya bilder så en annan header kommer och andra profilbilder kommer ;)
Det jag inte vet är hur designen ser ut i andra webbläsare (på era skärmar). När jag höll in "ctrl" knappen och skrollade samtidigt hamnade min kolumn på helt fel plats. Om det är så på er skärm så gör som mig håll in "strl" knappen och skrolla utåt eller innåt tills den hamnar rätt som på den första bilden ;)
Vad tycker ni då? Fint eller ngt som behövs ändras och så? :D

Kommentarer
Postat av: Becca

Det ser helt fel ut för mig xD o ja ser typ två headers xD

2011-02-25 @ 20:24:56
URL: http://randomness.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback