I väntan på något bättre...

Hej! Idag skulle jag igentligen jobba men eftersom jag fortfarande inte är helst frisk än kunde jag inte åka till jobbet. Ska sommarjobba inom äldreomsorgen så då måste man vara helst frisk för att vara där, lätt att man smittar någon annars. Istället för att sitta och hänga framför teven som jag har gjort nästan varje dag nu så åkte mamma och jag till centrum. Shoppade lite som ni kan se här nedan:
Lång klänning från H&M (rea!) :)
Flip-flopen från H&M och bikinin från Cubus B)
Ett par regäla sandaler från dinsko och ett efterlängtat läppglans från Cubus! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh så fiint :D :D

2011-06-16 @ 16:50:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback