Snart frisk!

Hej bloggen! Bloggen är nästan lika torr som en öken, väntan på regnet... (bloggtorka).
Sommarlovet är äntligen här! Jippie!! Dessvärre inleds det med ngn slags infektion på stämbanden så jag har inte fått prata på hela helgen men nu mår halsen bättre ;) Men däremot rinner min näsa mycket (förskylning + allergi) och så har jag lock för öronen som inte vill försvinna. Kul.
Vill tipsa alla där ute som vill hitta ett bra nässpray för förskylning... Otrivin Menthol. Fick en chock när jag första gången använde det, det blev typ som en mintbomb i näsan. Men täppan försvann nästan på en gång och så kunde jag sova gött. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nässpray-reklam X)

2011-06-16 @ 16:51:17
Postat av: Olivia

I know! :D borde få betalt haha...

2011-06-16 @ 17:17:13
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback