Fight for this love

Inte för att jag diggar låten (cheryl cole snarare) men den här låten lyssnade jag på 24/7 för typ ett år sen. Grejen är att jag aldrig lyssnar på musik direkt, ibland men då lyssnar jag på samma låt om och om igen. Nu kanske ni undrar varför jag tar upp detta ämne, jo jag kan avslöja att jag ska sjunga "fight for this love" på sångafton som jag har i min skola om två veckor =) Men börjar bli nervös för att jag bara har en egen sånglektion innan dess :/ Men ta det lugnt... jag ska inte sjunga som hennes variation tror jag, hehe.
Haha, tänkte bara dela detta med er bara för att :P Haha.... (ja har inget annat att blogga om förutom att jag drunknar i läxor)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du är med sötnos:)

2011-03-09 @ 07:20:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Spännande! Haha drunknar inte drunkar ;)

2011-03-09 @ 13:18:31

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback