No one can get in the way...

Ja... Jag skrev ju förut att jag skulle sjunga "fight for this love" nästa vecka på sångafton (liten kväll med sånguppvisning i skolan) men jag ändrade mig (platt och ngt tråkig låt att sjunga). Tänkte istället sjunga "If I aint got you" av Alicia Keys men så plötsligt ändrade jag mig igen (idag, nu) och så tänker jag sjunga "No one" av Alicia Keys. Jag vet att låten är väldigt vad ska man säga? Jo, "alla har sjungt den" men jag fastnade för texten och känslan i låten :). Så en klassiker blir det då av mig på ons. Vill bara tillägga att Linnea kommer att kompa till mig! :D Fett spännande o roligt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback