Balett!

Så, nu äntligen efter typ hundra år av tankar hit och dit om man ska börja på balett
eller inte så har ja äntligen anmält mig till en balettkurs! Både Linnea och ja ska börja dansa balett! :D Lite sent dock i livet kanske om man vill bli balettdansös men det är en sjukt bra grund för att dansa vidare andra danser ;) Men nu kan ja knappt vänta tills man får gå runt i en svart body, vita tights, balett-teknikskor o ha håret i knut medans man svettas som en gris!♥♥♥ (Bild lånad från weheartit.com)

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

:D Är det inte lösenord på bloggen, eller bloggar du bara ändå ;) :)? Kram <3

2012-01-11 @ 17:23:11
Postat av: Olivia

Ja fick ryck o börja blogga ;) Å, ja tog bort lösenordet :P :)

2012-01-11 @ 23:31:13
URL: http://teservis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha vad kul :D Själv bloggar jag för min egen del, för egen inspiration och för att komma på min egna stil genom att samla massa outfits från polymore.com som jag bara "åhh det här gillar jag!"

2012-01-12 @ 21:19:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback