Klädbytardag!

Åkte till söder
Linnea och jag lagom trötta
Jag funderar på om väskan är fin.
Tjo! Idag har jag och Linnea varit på en "dress off dress on" dag (klädbytardag) med Linneas Syster. Roligt, sockerfalligt, tröttsamt, lönsamt och miljövänligt ;) Vi lämnade in 10 plagg var och sedan skulle vi roffa åt oss tio plagg som andra har lämnat in... Och det var som ett litet krig, alla var som gamar och försökte få de bästa plaggen... Såklart :) Jag hittade väldigt fina grejor och ni kommer att få se det imorrn!

Fredag till lördag: Igår åkte jag inte till skolan, med tanke på att alla bussar var inställda. Var hemma ensam och hade det tråkigt. Gick... GICK till Linnea och gjorde makroner + pannkakor... Hade det mys :) Råkade sova över och sen som planerat vara på klädbytardagen som jag just har berättat om. Känner att detta inlägg blev lite virrigt men aja. /Olivia
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback