Det visste du inte...

...att jag gör hemsidor :D

soliett.se

Startsidan, gjorde dock misstaget med denna hemsida att jag inte ställt in min skärm korrekt så jag gjorde den utifrån min skärm som då drog ut bilden och gav en felaktig bild. Så den är inte så bred som man kanske skulle önskat men jaja.


Soliett.se

Under "bli medlem"

Två hemsidor jag jobbar med just nu.

Till Södertörns miljö. transport & byggnad AB


En bild från galleriet.

Och så den jag känner mig mest stolt över som jag jobbar med till min mammas kommande butik. Fick äntligen jobba med ett tema jag verkligen gillar.
Har använt lånade bilder för jag har inte fotat än (hemsidan är under uppbyggnad)


Startsidan (har gjort loggan också ;)




Här kan man bläddra mellan bilder under galleriet=interiörer

Tycker du dom är fina?

/Linnea




Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh! Du är såå duktig! :D

2011-03-16 @ 21:07:08
URL: http://teservis.blogg.se/
Postat av: Sara

Underbart ju, du är jätte duktig :D

2011-03-16 @ 21:18:48
URL: http://zarahmartinus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback