Baka liten kaka! Trodde jag -.-

Idag skulle jag baka!
Testa på makroner som verkar vara omåttligt poppis för tillfället. Men men.. Mina föräldrar som var och handlade hade förstås ingen med sig mobil. Så det fick vara. För vi hade inte tillräckligt med florsocker. Någon som smakat makroner är dom goda?
Iaf hade dom köpt fika ändå så jag är glad.


Ja.. jag var redo att börja och tog till och med bilder. Hehe, baka kaka får bli en annan dag :D

Kan ju passa på att visa dagens kläder för övrigt. Det blev 50-tals influerat :)



Sitter nu här hungrig. Saknar Olivia i bristen på sällskap. Kommer en barnfamilj hit och vet inte vad jag ska göra. Typ sitta på rummet. Behövs städas..

/Kram Linnea

Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh! Hej föresten :) Gillar din outfit, gillar håret, gillar headern osv, gillar inlägget :)

Saknar dig med gulle! Hehe, när jag läste det fick jag fram ordet naaw mussilitott.. :D (vet inte vad det betyder dock haha)

2011-02-05 @ 15:18:16
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback