Tjena tjena mittbena!...!....

Hejsan! Kort som kort, Turkiet var supermysigt, handlade lite kopior, solade, badade, hade det härligt med fint folk :) Och första dagen vi prominerade på en gågata med en massa resturanger, då frågade alla inkastare oss "where are u from?" och vi svara då "Sverige"... De bah: Tjena tjena mittbena! Detta är våra maträtter bla bla osv.. Kul, när man åker till ett annat land så ska de prata ens språk. Roligare att prata engelska när man är utomlands annars kan man ju stanna kvar i Sverige ;) Nu känns det som jag skriver i nattmössan... NÄSTA... Bilder:
Nathalie och jag på turkisk strand :)

The famelys.. Hur det nu än stavas :S :D

Vågor! :D... och jag ser lite halvstörd ut när jag har det roligt ;)
(bilder lånade av Nathalie)
Sorry för halvtråkiga inlägg... Har liksom inte orken att blogga noggrant, men vem vet? Kanske får ryck snart och börjar blogga på riktigt :D


Kommentarer
Postat av: ssss

Det skulle vara kult om ni svarade på dom kommentar man skriver istället för att bara ta bort för ni har en sån bra blogg *;)

2011-08-08 @ 19:45:28
Postat av: Olivia

Tack för att du tycker om bloggen :)

Svar på fråga:

Vissa frågor svarar vi på men vissa väljer vi att ta bort eftersom de ibland kan anses olämpliga att svara på... Txe: "Vilket hotell bodde ni på och i vilken stad?"

All information lämnar man bara inte ut rakt upp o ner.

Men nu svarade ja i alla fall på en kommentar ;)

2011-08-09 @ 16:52:14
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback