Lovdagar mån-tis

Hoj! Jag har inte bloggat så mycket de senaste dagarna men jag har bara inte hunnit ;) Nu tänker jag visa er lite bilder från mån o tis, visa er vad jag har hållit hus... På måndagen gjorde jag inte så mycket på dagen men sen på kvällen åkte jag hem till Viktoria och Therese för att ha en mysig tjejkväll :) Det är inte bara jag som har fotat utan typ de flesta av oss har hållt i kameran.. så det blev typ 351 bilder typ, hehe. Så här kommer ett fåtal av bilderna:
Alicia, Carro och Viktoria tar en paus och posar lite medan Jessica, Emma och Josephine gör fika...
Finns inte så mycket att säga...
Therese och Emma sköter musiken lite ;)
Carro och hunden tar en liten tupplur..
Fina Jessica :)
När Alice har fått i sig för mycket socker... Haha! Över-energi...
Söta Evelina! :)
Emma spelar på mobilen... Hon ser ut att ha det roligt :)
Ny dag och Frukost!!!
Påväg till Jessica för att ha en mysig kväll igen :)

Tack tjejer för allt föresten! ;) :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback