höst♥

Det är så lustigt att bilder kan ge sånna känslor. Speciellt årstidskänslor, de känslorna gillar ja. I alla fall när rätt känsla är på rätt årstid, inte kul med julkänslor på sommarn direkt ;) Varför skriver jag det är? Jo, för att några dagar sen insåg jag faktiskt att hösten är är även om det är rätt så varmt kan man se gula löv och luften känns lite kyligare. Det är lätt att föreställa sig hur saker och ting ska vara, t.ex. ur hösten ska bli. Det har hänt att ja bara drömmer om hur saker ska bli istället för att leva nu... Jag menar inte att det är fel att drömma men det är så lätt att fastna i drömmarna istället för att uppfylla dem.

En dag är i veckan på väg hem, lös solen och jag var glad. gick förbi ett rönnbärsträd och tänkte: "Va mysigt det skulle vart om ja plockade en rönnbärsklase o tog med den hem". Sen kom jag på att om man ska "Leva nu" kan man faktiskt plocka de där rönnbären... Och så tog jag en klase rönnbär och nästan skuttade hem för att jag blev så glad av ett par höstkänslor. Det kändes som en bild just då, en sån där bild som ger en känsla... Det där man har föreställt sig, drömt om.

höst♥

"Djupa" tankar av 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh goos! Fler sånna här inlägg måste vi ha, mycket roligare o intressantare att läsa! :D

2011-09-17 @ 10:48:13
Postat av: Olivia

:) Å, det betyder alltså att man kunde läsa det ja skrev ;) hehe :)

Men mer intressanta läsinlägg ska vi ha :D

2011-09-17 @ 11:38:39
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback