Klänningen både Linnéa och jag blev kära i - Olycklig kärlek

Lindex 400kr
Idag träffades jag och Linnea i ett köpcentrum nära våra skolor på min håltimme. Vi gick till exempel in i Lindex och där såg vi den där underbara 50-tals inspirerade klänningen som hängde så fint på väggen. Båda gick sakta till klänningen som om man skulle gifta sig och vi var tomma på ord. Linnea och jag tittade med stora ögon på varandra och sa: Är den inte helt perfekt? Men den minsta storleken där var 36 -.- Både Linnea och jag har storlek 34...
Tittade nu på hemsidan och den minsta storleken av denna klänning är 36... Vilken besvikelse :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips det fins liknade inne i INDISKA, Fler alternativ även när det gäller färg och mönster

2011-04-09 @ 19:58:44

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback