Ambitiös

Jag är mitt uppe i att byta rum så det är rätt mycket att göra för tillfället. Just nu ligger saker i en enda stor hög så det är fortfarande en hel del att göra.
Men jag är glad för jag byter upp mig i samband med flytten.
# Jag flyttar nu från norr till söder-läge (sol)
# Jag får ett mycket större rum.
# Och så får jag en sk walk-in-closet.

Igår shoppade jag loss i tyggrottan och köpte bla ett tyg för att sy en dyna till min gungstol (behöver få in färg i rummet). Det blev en blommig historia och även om jag inte är säker på om det är 100% jag så gillar jag det i varje fall!



Här nålas det!


RESULTATET:


Måste ju erkänna att jag blev lite stolt ändå :D


En närmare bild på stolsisten och tyget som i sig känns lite omodernt men blir snyggt i sammanbandet :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

å va fint! :)

2011-08-12 @ 23:54:40
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback