Girls and haircuts

Hej kära läsare! Jag funderar (och har funderat) mycket på om jag ska kapa av håret så det blir kortare... Ungefär så här som på bilden, men inte lugg dåra.

Bild från: Weheartit

Fast grejen är att jag är rädd att ångra mig efter det... Vet inte om jag över huvudet taget passar i så kort hår..

Såhär kanske resultatet blir... Funderar väldigt tveksamt om man ska skaffa lugg oxå men tror ja skippar det. Tar en sån väldans tid för mig att få det fint. Linnea fota bilden förra våren ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle passa väldigt bra i det tror jag :D Håret växer ju alltid ut igen ;)

2011-03-24 @ 21:12:31
Postat av: Linnea

Du såg ju på bilden som var flera år gammal från collaget jag gjorde, då hade du ju kortare hår och det var jätte gulligt! Men det blir fint vad du än väljer ;) :*

2011-03-25 @ 10:36:16
Postat av: Olivia

:) Men på den gamla bilden har jag uppklippt hår, jag tänkte mer rakt som hon på bilden :P :)

2011-03-25 @ 17:39:15
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback