Halvflummiga tankar efter en vacker bloggtorka

Ja måste bara skriva ner mina konstiga tankar eller nått nånstans så det får bli här (kan bli flummigt och icke understanding) ;) Först och främst tänker jag på denna bild som är här ovan... varför ser man så läskig ut och titta bara på min axel (!?)
Det blev rätt så mysigt att va framför kameran så man somnade nästan hehe... (Tror att det är den vackraste bilden jag någonsin har lagt upp här på bloggen).
(den här bilden var rätt så fin oxå... HAHA)
Ja, så nu kommer jag till tankarna; Mode, vad är mode egentligen? Asså ja går in på flera kända modebloggares bloggar men varför ser alla likadana ut? Vad är grejen med genomskinlig blus med svart BH under? Även om någon ser helt crazy ut känns det som om man har sett det förut. Inget fel att gilla modet, har inget emot det men ja blir bara lite trött på allt ytligt... HAHA! Undrar nästan om jag är för trött för att skriva detta... Och så blev det helt blankt. Tror att jag borde gå o sova...

Kommentarer
Postat av: Linnea

asså HAHA

2011-03-23 @ 14:40:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback