4 tips för att orka sista skolveckan

Nu är det bara en hel skolvecka kvar och några dagar efter det innan sommarlovet och motivationen är på noll.

Därför kände jag att jag behövde ha något att se fram emot varje dag för att orka med! Jag har kommit på en sak för varje dag framt till fredag och du kan ju också göra något om du känner samma energibrist som jag.

Måndag:


flickr

Gör iordning en god kopp te och titta på tv. Förslagsvis Total Blackout, kanal5, 20:00

Tisdag:

Spring Meadows
flickr

Ta en vårpromenad och plocka blommor. Ställ några i en vas på sängen, pressa några i en bok till bokmärke och häng upp några på tork för romantisk inredningsdetalj.

Onsdag:

carrot cake
flickr

Idag är det lillördag och då tycker jag man ska unna sig något gott för att orka de sista dagarna. Förslagsvis morotsmuffins som är mycket goda och dessutom ett något nyttigare alternativ.

Torsdag:

spa candle
flickr

En skoldag kvar innan helgen! Gör iordning ett skönt hemmaspa där du fixar naglarna och sätter i en inpackning i håret samtidigt som du lyssnar på avslappnande musik.

Fredag:

Beach shoes

flickr

Heeelg och snaart sommarlov!!!



/Linnea


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback