Paket med posten

Igår när jag kom hem möttes jag av en trevlig överraskning. Jag hade fått paket med posten, utan att ha beställt något.
Jag undrade vad det kunde vara med tanke på att någon skrivit för hand utanpå och eftersom det inte fanns något frimärke på. Och så öppnade jag och där låg en mascara!






Det tog ett tag innan jag kom på var det kunde komma ifrån och kom sen på att jag skrivit någon motivering på internet för trinnie and susannah makoverprogram så det måste ju vara därigrån det kommer.
Väldigt lustigt iaf med tanke på att det kändes så oprofssigt på något sätt och det stod inte mer än det ni ser på bilden.

Kul var det iaf! Och mascaran var verkligen bra må jag säga så den rekommenderar jag!

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh nice! (tror jag skriver "nice" hela tiden men jag menar det i alla fall) :D

2011-05-04 @ 22:11:57
URL: http://teservis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback