Skansen för ngn vecka sedan......

Hej, hej... Jag försöker ta i tu med mitt plugg och massor av annat viktigt så bloggen hamnar just nu lite i skymm undan för mig. Men kommer vell blogga mer senare när stressen är över ;)
Tänkte visa er lite bilder från förra veckan (måndan) då Linnea och jag var på skansen. Jag fick en hel dag på skansen som present av Linnea och det uppskattade jag mkt :) Tack så mycket !!! :)
Påväg till skansen i färjan! :)
Tittade på många djur... bison Oxar eller vad de nu än heter, sälar, björnar, fåglar osv... Det som finns på skansen förutom akvariet där den tillfälliga utställningen består mest av massor av spindlar. Jag kan liksom inte ens titta åt spindel-akvarium, sååå äckligt och vidrigt. Kändes då onödigt o slösa en hel hundring (som vi i alla fall inte skulle slösa :P ) på massor av spindlar.
Vi åt picknick på en jordgubbs filt  på ett mysigt gräsställe där solen sken som en sommareftermiddag. Som ni ser på bilden har vi likadana klänningar förutom färgerna. Gull!
Haha! Fångade en bild på tuppen när den gick xD Ser lite mallig ut eller så kanske den posade för att den är så van med kameror O.o
Köpte en sockervadd och delade på den, gott!
Och så var man påväg "hem" fast vi gick och satte oss vid stenarna på djurgården och såg vattnet hoppa upp när en båt precis passerat. Det är härligt! :)
Mysig dag ska man nog sammanfatta det till då ;) Tack en gång till för dagen Linnso! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback